Lørdag aften er der festmiddag – denne er ikke inkluderet i udstiller/deltagerprisen.
Tilmelding kan ske i forbindelse med registrering af medarbejdere ved tilmelding eller ved at kontakte Tina Jørgensen på tj@optikerforeningen.dk eller telefon:+45 88 44 06 16.
Det vil være muligt for udstillere at reservere bord til flere deltagere. Henvendelse fra lørdag formiddag i konferencesekretariatet til Tina Jørgensen.
Hvis du har behov for at sende materialer til hotellet inden konferencen skal du bruge følgende adresse:
Comwell Kolding
Skovbrynet 1
6000 Kolding
Venligst påfør: Optometrikonference, 26.-27. oktober 2024, navn på kontaktperson og standnummer
Du er som Udstiller selv ansvarlig for, at udstillingsmaterialer her under instrumenter m.v. er forsikrede. Hotellet eller konferencearrangørerne kan ikke gøres ansvarlige for tyveri og lignende af genstande, der befinder sig på udstillingsområdet.
Der gøres opmærksomt på, at udstillingsområdet er en del af hotellets foyer og derfor har alle gæster på hotellet adgang til området.
Morgenmad og frokost vil blive serveret i udstillingsområdet til såvel udstillere som deltagere.
For udstillere er morgenmad og frokost inkluderet i udstillerprisen. Morgenmad vil blive sat frem begge dage fra kl. 08:30. Husk navneskilte for at komme ind.
Frokost vil blive sat frem til udstillerne 1/2 time før frokost. I løbet af begge dage vil der være adgang til kaffe og vand ad libitum.
Der er fotograf til rådighed både lørdag og søndag.
Hvis der ønskes billeder af jeres stand skal henvendelse ske til Per Michael Larsen på: tlf. 20 55 55 62.
Der kan bestilles værelser til fordelagtige priser på konferencehotellet kontakt hotellet via telefon: 76341100 eller mail hotel.kolding@comwell.dk
Oplys følgende KODE ved booking: BC-OPTIKER2024 (så får du værelset med rabat), se mere under hotel.
Alle spørgsmål vedrørende overnatning skal rettes direkte til hotellet.
Alle deltagere har adgang til vores nye eventapp, som udover selve programmet også indeholder udstillingsoversigt samt en kort beskrivelse af udstillerne.
Inden konferencen kan du kontakte Tina Jørgensen: tj@optikerforeningen.dk eller tlf. 88 44 06 16.
Fra og med fredag den 10. november kan du kontakte Per Michael Larsen: pml@optikerforeningen.dk eller tlf. 20 55 55 62.
Navneskilte til konferencen skal bæres tydeligt under konferencen.
Alt personale, der er til stede under konferencen, skal registreres. (Se registrering).
Der er adgang til udstillingsområdet fra fredag 25. oktober 2024 kl. 18.00.
Udstillingen skal være klar lørdag 26. oktober kl. 09.00.
Udstillingsstande må tidligst nedtages søndag 27. oktober kl. 14.30
Fondens formål er bla. at give tilskud til kursusafgift til efter- og videreuddannelse i optometri.
Alle optikere og optometrister, der er ansat i en virksomhed, der har overenskomst med Serviceforbundet – Urmagerne og Optikerne, kan ansøge om refusion af kursusafgiften, hotelophold og transport i forbindelse med konferencen.
Tilskuddet er i 2024 på 3.595 kr. for begge dage og 2.445 kr. for én dag, hvilket svarer til deltagerprisen for medlemmer af foreningerne.
Hotel mellem lørdag og søndag – maksimalt tilskud 670 kr.
Transport – maksimalt 400 km á 1,12 kr. pr dag samt tilskud til broafgift/færge med dokumenterede udgifter for maksimalt 549 kr. pr. tur.
Ankommer du i bil til Comwell Kolding kan du parkere ved hotellet.
Parkering er gratis, men husk at register bilens nummerplade i hotellets foyer.
Det er nu også muligt at registrere sig via dette link: https://access.e-park.dk/event/9c2e005a-2a02-4b41-a99e-7ab0c0079326?
P-tilladelsen er gyldig i perioden fra 24/10/2024 12:00 til 28/10/2024 12:00.
Alle udstillere og personale skal registreres i forbindelse med konferencen.
Registrering af medarbejdere til udstillere foregår på nedenstående link
Alle udstillere har mulighed for at få sendt reklamemateriale ud til deltagerne på konferencen. I henhold til persondataloven skal det ske gennem Dansk Optometri og Kontaktlinsekonference, som sender materialet ud via nyhedsbreve til deltagerne.
Materialet sendes til sekretariatet:
Som tekst med logo samt eventuelle links til diverse informationer eller som en pdf-fil som kan vedhæftes nyhedsbrevet.
Nyhedsbrevene udsendes løbende. Således modtager de sidst tilmeldte også informationerne.
Materialet sendes til Tina Jørgensen: tj@optikerforeningen.dk
Rygning er forbudt i hele konferenceområdet.
Alle stande er uden vægge. Der er mulighed for at bestille vægge, tæpper, markiser og lys på standen. Dette skal bestilles på Udstiller ved Dansk Optometri og Kontaktlinsekonference | Comwell Hotels
Log ind på Udstiller ved Dansk Optometri og Kontaktlinsekonference | Comwell Hotels
På alle stande er der mulighed for tilslutning af 230V med belastning på 2000W.
Hvis der er behov for mere effekt eller stærkstrøm kontakt Tina Jørgensen på tj@optikerforeningen.dk
Underlag i udstillingsområdet er trægulv eller kliker afhængig af området standen står i.
Udstillere har mulighed for at få gratis omtale på hjemmesiden under omtalen af udstillingen.
På standen/i lokalet er der gratis trådløst internetforbindelse.
Wi-Fi: comwellhotels Kode: comwellhotels
Hvis der ønskes en kablet internetopkobling, kan det bestilles – kontakt hotellet for nærmere info.
Log ind med din e-mail og adgangskode
Husk login